söndag 25 mars 2012

Fika med Annie och dagens outfit

Mötte upp min vän Annie idag inne i stan, vi tog en fika på Coppola Café och kollade lite affärer inne i Gallerian. Annie ska flytta till Australien på tisdag och vara borta åtta månader, hoppas hon kommer tillbaka sedan, det landet har någon sorts dragningskraft på folk har jag märkt, vänner som åkt dit har tenderat att stanna mycket längre än vad de först planerade... och jag kan visserligen förstå dem. Var där när jag var... fem, sex år. Sedan dess har jag alltid velat åka tillbaka, har många minnen därifrån, trots att jag var så liten, fell in love with the country redan då, längtar tillbaka... en dag ska jag åka dit igen. 

En mycket glad Annie!


 Skinnjackan köpte jag i London, pälskragen är från Hollies, blusen från Bik Bok, byxorna från H&M, pärlarmbandet från Snö of Sweden och väskan model Bayswater från Mulberry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar