söndag 18 mars 2012

Seriöst, vem gör så?

Vem snor egentligen en tvättpåse??! Ni vet en sådan där blå IKEA-påse som många (inklusive jag) använder till tvätten? Där kommer lilla jag och ska hämta min sista tvätt i tvättstugan - och så har någon snott min påse! Liksom, har man inte råd med en egen sådan tvättpåse eller? De kostar väl typ tio spänn eller nått på Ikea. Har man glömt sin egen eller tänker man jävligt fräckt att "personen som lämnade denna får skylla sig själv, hur hon/han får hem sin tvätt är inte mitt problem"? Egoister... Vem visste att Ikeas påsar var populära...
   Tack och lov var det inte alltför mycket tvätt och hade ett örngott som gått med i torktumlaren, så tryckte ner alltihopa i det. Man får ju vara fiffig! :) (Haha, dagens i-landsproblem by the way... :p )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar