tisdag 27 mars 2012

Två tips!

Skulle vilja tipsa om två produkter som jag tycker är bra, för dig som är nagelintresserad! 




Vet inte om ni hört talas om/provat på dessa produkter? Den första heter "Nailfood" från Scratch Nails - det är en olja för naglar och nagelband som återfuktar och motverkar bakterier, den är jätteskön för naglar och nagelbanden, och ska även stärka naglarna om jag inte missminner mig? 
     Den andra är "under-nagellacket" (som lustigt nog är ett överlack, haha), som jag verkligen älskar och blev helt förbluffad av första gången jag använde, och kan fortfarande inte låta bli att bli förvånad varje gång jag använder det! 
     Det här är nämligen överlacket som torkar på max fem minuter, och det torkar även lagren av lack under med: måla på baslack, medans det fortfarande är vått så målar man på två lager med färg, direkt efter varandra, och sedan detta överlack, Seche Vite, direkt. Alltså: fyra lager lack med en gång, medans de fortfarande är fuktiga - och det torkar på fem minuter! Efter ca tio minuter är det helt härdat! Helt otroligt! Detta är verkligen lacket som gör att du kan lacka naglarna det sista du gör innan du går hemifrån och ska ha en utekväll, för det går så himla fort och torkar på ett kick! Färgen sitter även bättre, är mer hållbar. 
     Båda produkterna finns på Åhléns City och går att använda både på naturliga och konstgjorda naglar :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar