onsdag 28 mars 2012

Unnar mig lite...

Det märks verkligen skillnad när jag sovit dåligt eller för lite under en längre tid, och då menar jag inte endast att orken tryter eller att man blir mer grinig. Mitt hår och hy blir dessutom mycket sämre, mer livlös. Jag behöver i regel åtta timmars sömn om natten, senaste veckan har jag fått kanske fem, sex timmar per natt max. Usch, tur man börjar sent imorgon, så man får sova ut. Ska dra en runda till gymmet på förmiddagen också, har lite smått att pyssla med hemma med. 

Var en sväng på Åhléns City efter jobbet idag, passade på att köpa en ansiktsprodukt från Clarins. Älskar verkligen Clarins, deras produkter är så bra och brukar ge resultat, dessutom doftar de alltid så gott! Har redan deras ögoncréme och foundation samt puder - pudret är helt klart en favorit, bär det aaaalltiiid med mig i väskan! 



Fick med två små prover också, lite kul att testa! Nu ska jag göra mig middag (blir så himla konstiga mat tider med det här jobbet...), och bänka mig framför min favorit-serie (som typ är varje veckas höjdpunkt, haha): Game of Thrones! Gaaaaahhhh! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar