måndag 11 juni 2012

Adena Flats

Åh, kan inte vänta tills jag blir frisk och får ett tillfälle att använda dessa! 


My new babies från Sam Edelman! :D Kan fortfarande inte fatta att jag fick dem, helt sjukt att någon lägger 2000 spänn på en present till nån den knappt känner...

Det jag roat mig med när jag varit hemma dessa dagar i väntan på bättre tider (=att bli frisk) har varit att kolla igenom alla avsnitten av "Game of Thrones". Så sjukt bra serie, vet jag sagt det förut, vill inte verka tjatig... Men det ÄR verkligen världens bästa serie!

Har även suttit och kollat lite skor över nätet (vet jag just fått dessa, men kan inte få nog!). Nu har jag siktet inställt på dessa: 




(bilder från brandos.se, henrykole.se samt google.com)

Sam Edelman Adena Flats! Så sjuuuukt fiiinaaaa! Finns i både roséguld och svart. Har försökt kolla runt på lite internethemsidor, typ Henry kole, Brandos, etc., men de är slut överallt! Någon som vet var man fortfarande kan få tag i ett par?? Helst de roséfärgade... Tipsa gärna! Allt uppskattas! :) 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar