söndag 1 juli 2012

Midsommar med mer

Känner mig lagomt sliten idag... Var ute igår. Förade på Grodan Grev Ture med Karro och en till person. Sedan mötte jag upp en kollega utanför Moda och vi drog till Berns. Faktiskt bara andra gången jag var där, har varit där en torsdag för typ ett år sedan, då var det väl ett rum öppet och det sög, haha...

Andra bullar igår! Sjuuuukt mycket människor, av typ alla slag och karaktärer, aldrig sett så mycket olika människor samlade på en och samma nattklubb. 

Tänkte visa några bilder från midsommar också, då vi var ute på Karros landställe, har inte hunnit/orkat blogga efter midsommar, hehe. 

Alla ville ha Snapple till båtturen

En del av packningen...

Lite fina hus som vi passerade på vägen ut




Midsommarlunchen


Champagne och mousserande












Bus, haha

Dagen efter låg det en skiva citron ute på backen. När jag frågade hur den hamnat där så var det tydligen jag som kastat drinkar omkring mig... Party...

Huset vi bodde i med utsikt över viken, bastu och båthusnocken



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar