lördag 21 juli 2012

Skåne - del 1

Ja, jag har varit bortrest i några dagar nu - i måndags morse bilade jag, lillasyster och pappa ner till Skåne, för att hälsa på lite familj. Min ena kusin på pappas sida har ett sommarhus där, och sedan bor ju hela min familj på mammas sida där. 


Tyvärr var jag lite kass på att ta bilder hos min kusin Åsa och hennes familj, de hade en rätt stor tomt med hus och dubbelgarage. De hade köpt fyra go carts, en fyrhjuling, en motorcross och en racingbil. Så vi lekte lite där :p Ska be lillasyrran mms:a över lite fler bilder så jag kan visa vid senare tillfälle :) Det var sjukt blåsigt dock! Men väldigt lugnt där de bodde. Ena kvällen testade de den nya racingbilen, gjorde rivstarter ute på den helt öde landsvägen i skymningen - vilka svarta startspår det blev på vägen alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar