tisdag 10 juli 2012

Småpysslade

Hade en liten to-do-dag hemma igår, som bland annat innefattade att ringa några samtal som jag skjutit upp, samt fixa och dona lite i mitt rum. Hade tänkt jag var tvungen att ordna upp med mina nya skor och min väska, det har typ sett ut så här innan: 



Och så här blev slut resultatet: 





Mulberry väskan fick dela plats med Guess och Sam Edelman skorna, bakom vilka det skymtar fram en bok full med bilder och porträtt på Marilyn Monroe, "Metamorfoser". Särskilt sista bilden tyckte jag blev cool, med ljuset som gnistrar av bokens glansiga omslag! Louis Vuitton väskan och Tory Burch skorna använder jag ju dagligen, så de får stå kvar på golvet så länge. 

P.S. Visst skulle det passa fint med en Hermés scarf runt handtaget på min Mulberry Bayswater? ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar