lördag 27 oktober 2012

New in!

Hade ju som tidigare nämnt bestämt att jag skulle införskaffa en varm vinterjacka. Drog direkt ut på stan i torsdags efter jobbet när lönen hade kommit, så min jacka skulle finnas kvar! Var nog ett ganska smart drag, var tre andra pers på NK som köpte Canada Goose jackor samtidigt som mig. Valde modellen Trillium Parka. Håller värmen ner till -25 grader. Svart färg. Ett klassiskt märke som man vet håller vad det lovar! Snygg också, och jäkligt snygg på :) 





Kommer hem, kikar en timme senare ut genom fönstret - och det snöar! Ett mindre snöoväder yr! HA HA! Jag som ändå velat, 6500 är ändå rätt mycket att lägga på en jacka... Men då visste jag att jag hade gjort helt rätt! Om jag trott på gud hade det varit ett tecken, haha :p Gissa om det kändes skönt att dra på sig den på fredag morgon när man skulle till jobbet och det var minusgrader ute! Så skönt att slippa frysa i vinter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar