söndag 25 november 2012

Snabb-uppdatering!

Vilken vecka! 

Har jobbat tisdag-fredag till klockan 21 varje dag, det blir man rätt sliten av! Visserligen rätt skönt att få börja sent, svårt att komma upp om mornarna nu när det är så mörkt ute. Har fått sitta som admin på jobbet istället för på inkommande telefon, arbetat med att besvara mejl. Sjukt skönt att få lära sig nytt och göra något annat, förhoppningsvis komma vidare, har ju ändå suttit i telefon i ett år ganska exakt nu. Nästa vecka jobbar jag sex dagar, måndag-lördag, så kommer bli tufft... Får se om jag får sitta på mejlen då med, hoppas det. 

Vi var och afterworkade med jobbet i fredags på Thoedora's vid Fridhemsplan. Det var säkert 30, 40 pers där från jobbet, vi ockuperade ett helt rum själva! Alla blev så sjukt fulla... tror jag gjorde bort mig lite själv med, men det är sådant man får bjuda på! 

Igår var jag och fick naglarna fixade. Missade min tunnelbana och blev tio min sen till salongen, vilket resulterade i att jag blev en kvart sen till min frisör-tid direkt efter.... Suck! De var i alla fall snälla och tog emot mig på båda ställena, känns sjukt skönt att ha fått det gjort! 



Sedan blev det en snabb sväng på NK's skönhetsavdelning. Ni vet när man kommer till den fas då alla ens produkter tar slut mer eller mindre samtidigt? Varför kan inte skönhetscykeln vara synkad med menscykeln? Skulle vara jävligt smart...

På kvällen blev det utgång igen, mötte upp Karro och vi drog till Soap Bar. Min vän Leila och hennes kille svängde förbi en snabbis, men det gick liksom inte att komma in, det var nästan lika lång kö på VIP-ingången som på den vanliga. Vi drog hem rätt tidigt ändå, unnade mig en taxi då jag bara köpt en drink ute, sjukt skönt! Så, där var en snabb-uppdatering av min vecka! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar