lördag 10 november 2012

Teknik-freak?

Jag ser inte mig själv som någon större teknik-nörd - faktum är att jag inte kunde ett skvatt angående teknik innan jag började på mitt nuvarande jobb - men alltså... vad  jag vill ha den nya on-demand digitalboxen Pace DiT8030/13! 

Blev typ helt kär i den när vi hade utbildning igår på jobbet! (Vi ska ju supportera den nu när vi så småningom relanserar on-demand tjänsten tillsammans med den boxen). 

Blev helt såld! Så himla lättförståelig, enkel att navigera i och så många bra funktioner! Försökte sälja in den här hemma:

Mamma: "Det är en box."
Jag: "Det är MER än en box!" (familjen dör av skratt medans jag listar allt som är bra med Pace:en)
Mamma: "De borde sätta dig på säljavdelningen på det där jobbet" 

Så, nu vet ni vad ni ska ge mig i julklapp! ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar