onsdag 28 november 2012

Warm Cotton

Kom hem för en stund sedan, träffade Jojjo på stan för en fika direkt efter jobbet, mycket trevligt då det var ett bra tag sedan vi sågs! Kikade i lite butiker, köpte denna spray:



Är så dålig på att använda hårprodukter, behövde något som är värmeskyddande och anti-friss/anti-statiskt, frisören rekommenderade denna. Detta ska den också göra för håret:

  • Återuppbygger torrt och skadat hår
  • Tillför glans och kontrollerar friss
  • Skyddar mot värme
  • Göra håret silkesmjukt
  • Beskydda mot förlust av hårfärg med UVA & UVB beskydd
  • Göra håret lättare att frisera
  • Göra håret mer "medgörligt"/lättare att reda ut
  • Få frisyren att hålla längre
  • Förebygga kluvna toppar
  • Ge håret naturlig fyllighet
Känner mig ganska skeptisk till att en enda produkt ska kunna åstadkomma allt detta, men som sagt, frisören rekommenderade den då jag var ute efter vissa av dess egenskaper. 

Har glömt visa vad jag köpte på Åhléns i förra veckan med: 



 
Ååååååh, vad den doftar gotttttt! Åh, vad JAG doftar gott med den på! Haha, gick runt och sa det högt för mig själv på kontoret häromdan tills jag fick en udda blick från en kollega, haha. För mig ger doften minnen av soliga sommardagar ute på vårt landställe när man hänger tvätt på tvättlinan utanför stora huset samt barndomsminnen av nytvättat. Mmmmmm!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar