måndag 1 april 2013

Min lägenhet!

Har köpt träningskort och var och tränade för första gången på typ ett år idag, börjar få träningsvärk, särskilt i magen!

I alla fall, här kommer lite bilder på min lägenhet :) 


Till att börja med är det ju fantastiskt roligt hur min hyresvärd har stavat min namn, både vid min dörr och på postlådan dessutom...



För det andra... Jag SVÄR att det inte är jag som valt eller satt upp tapeten med Gucci-loggor! DEN SATT DÄR REDAN INNAN JAG FLYTTADE IN! Jag lovar! 






Märkte hur svårt det var att laga mat när jag skulle skära lök och insåg... jag har inga knivar! Hej Åhléns City...







Älskar mitt färgglada, blommiga duschdraperi! Mindre roligt var det att det blev total översvämning i heeela badrummet när jag tog en dusch första morgonen... efter två minuter var det lika många centimeter vatten. Stod där och rullade tummarna i väntan på att vattnet skulle rinna undan igen... vilket tog en kvart. "Hej, är det fastighetsskötaren? Jag har ett problem..."


På det stora hela trivs jag enormt bra i mitt alldeles egna, första hem! Det är så mysigt! Och att kunna styra mitt eget liv precis som jag vill - vilken enorm frihet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar