söndag 19 maj 2013

Chillar hemma

Igår jobbade jag till klockan åtta drygt. Vi håller på med ett projekt på jobbet, det som jag och en kollega påbörjade på vårt huvudkontor för typ en månad sedan, som jag nämnt tidigare? I alla fall, jag och sex andra kollegor håller nu på att gå igenom de listor och kunder som måste åtgärdas, tar bort och krediterar ner fakturor samt uppdaterar adresser. Vissa av dessa kunder kontaktar vi sedan per telefon eller per brev för att ge dem information. 

Efter jobber satt jag på Gården, en jättemysig uteservering vid Norra Bantorget. Har aldrig varit vid Norra Bantorget (det finns en underbar fontän där btw!) tidigare, så kul med något nytt! Det var i princip helt dött på stan, hade förmodligen att göra med hockey-VM och att det var final i Eurovision Song Contest. Vi skippade båda. 

Idag har jag tagit det lugnt hemma, städat, gått till grovsoprummet, lagar mat nu inför veckan. Thank god för att det är löning på fredag, räknar varje krona just nu, haha. Imorgon ska jag få drifta den nya utbildningsgruppen på jobbet, har sett fram mot det,alltid lika kul att få vara med och lära upp nya agenter, passar mig perfekt! 

 
Solig bild från för någon vecka sedan, nu hoppas jag verkligen att det fina vädret och värmen håller i sig! Ser fram mot att kunna fortsätta gå barbent i shorts och kläningar! Visar mitt senaste inköp i nästa inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar