måndag 5 augusti 2013

Dagens outfit!

Igår kom jag ju hem från landet. Var bara ute över helgen. Det var första vändan för i år, vilket känns väldigt trist, men det har blivit så i sommar! Älskar mitt landställe, hoppas på att jag kan åka ut en gång till nu innan det blir kallt, kanske ha en kräftskiva med vänner ute på den stora altanen :)

Idag mötte jag upp Emma för en fika ute i solen och en promenad! Vi köpte med oss Starbuck's kaffe och glass och satte oss ute i den sena eftermiddagssolen på en parkbänk. Tog tillfället i akt att be Emma ta lite bilder av mig i en av de nya klänningarna som jag beställde hem i förrförra veckan. De kommer från Club L som tydligen är ett märke hos Nelly, men jag köpte dem som sagt via members.com. 






Här ser man bättre hur ryggen på klänningen ser ut också! 

 
Skorna är från Tory Burch (köpta förra året), väskan Speedy Bandouilliére Louis Vuitton, halsband med nalle-berlock från Pilgrim och guldhalsband från Hallbergs, ring från H&M (köpt förra året).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar