torsdag 1 augusti 2013

Världens bästa dag!

För idag kom min kille hem från Spanien efter två veckor borta! På väg hem till honom nu :) 

DESSUTOM anlände mina två nya klänningar från members.com idag! Som jag väntat och varit spänd! Tog dem i strl s, men alltid lite gamble när man beställer från nätet! Två klänningar och frakt á 157:- ! Var på 70% :) och det blev nog rätt storlek, de är till och med lite stora i ryggen, kanske skulle kunnat ta xs, men men!  Det är INTE fläckar på klänningarna, utan en reflektion av ljuset i min spegel, om ni undrar. Hoppas kunna ta ordentliga outfitbilder i klänningarna så småningom, kanske tillsammans med mina Jeffrey Campbell skor ;)

I tisdags var jag i Vinterviken och kollade på min storasyster som uppträdde, hon sjunger så vackert, är så stolt över henne! Fick även en liten present av mamma - ett mobilfodral som visat sig högst användningsbart! 

  








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar