lördag 11 januari 2014

Julafton

Denna jul firade jag främst i sjuksängen. Hade hög feber med frossa och hosta. Insjuknade på julaftonskvällen, så hann precis fira julafton. 

Började med att fira tillsammans med min familj hemma hos min storasyster. Det var god mat och Kalle Anka och en systerson som blev otroligt glad över julklappen han fick av mig: Duplo! 

Efter det åkte jag hem till min pojkvän och firade vidare med honom och hans familj, med mycket god mat och julklappar. Han måste ha varit väldigt snäll i år, tror han fick närmare 10 julklappar... Fast jag har visserligen världens snällaste pojkvän <3 Jag fick skor av honom. 

Från Jimmy Choo. Japp! Agnes Metallic Watersnake. Så grymt fina! Kan vara den absolut bästa julklapp jag någonsin fått! 








Av mig fick min älskling ett par oxblodsröda Ugg's (kängor), Tommy Hilfiger halsduk och Ralph Lauren pull-over. 

Fick annat smått och gott, massa spa grejer och handkrämer. Supernöjd! :)  

1 kommentar:

  1. Sicka superläckra pumps! Snällt av honom och hans familj! Hans kängor är också tuffa och snygga. Roligt att ni är gulliga och generösa mot varandra^^

    SvaraRadera