lördag 19 april 2014

Glad påsk!

Har inte riktigt haft tid eller ork att blogga i veckan, har varit fullt upp på jobbet så jag har varit dödstrött efteråt! Så här kommer lite uppdateringar från veckan som gått :) 



Efter en lunch på Blå Porten och besök på Nordiska Muséet med lillasyrran och pappa så blev det ett stopp på Lush för mig och syrran :) Hem med mig följde Ocean Salt, Lemony Flutter och schampookakan Jumping Juniper! 





Rolig kattbild som fick mig att skratta, haha! 


Vad vore väl påsken utan påskägg! Dessa låg och gömde sig under min och Pontus huvudkuddar! 





Lagade godaste middagen, apelsinkyckling med purjolök och couscous till min älskling igår! Avnjöts med gott fint vin och filmmys efteråt! 

Idag har jag och Pontus varit och promenerat ute i mina trakter där jag växte upp och sedan på påskmiddag hos min familj. 

Hoppas ni haft en bra påsk hittills! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar