måndag 16 juni 2014

Helgens uppdatering!

I lördags var jag med pojkvän, mamma och lillasyster på Wiener Konditoriet som ligger på Biblioteksgatan. Lillasyrran och jag beställde deras afternoontea som bestod av delikata små smörgåsar och konditorsbitar, samt scones med marmelad och deras eget te: 









På söndagen så fick jag och Pontus på Skansen! Vädret var perfekt och vi såg alla djuren (till och med lodjuren) - förutom järven. Vi undrar om den ens finns, särskilt Pontus gör det, haha. 






Jag var mest sugen på att se alla babydjuren, hihi. Gick in till berglorisarna i deras bur med, men Skansenakvariet hann vi dessvärre inte med, snyft :'( Lemurerna är annars mina favoriter! 











Haha, mina nya Jimmy Choo skor verkligen lyser på bilderna - love it! 









På kvällen var vi hos min styvmamma och fikade, hon ville ge mig en försenad födelsedagspresent: champagneglas från Kosta Boda! 





Med rosa fot! Gaaaaah! Jag som älskar Kosta Boda! :o Finns likadana med limegrön fot med, ska nog önska mig två sådana nästa gång... ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar