lördag 16 augusti 2014

Beroende

Sitter på jobbet denna gråa, trista dag och känner att det deppiga vädret kommer åt mig. Är övertrött och uttråkad på samma gång, vill gå och gymma ena sekunden och nästa bara gå hem och sova. Min kropp kan inte bestämma sig, hmm... 

Hamnar återigen på Lush's hemsida. Ja, jag har ett beroende ;D Kunde ha varit ett annat, värre sådant dock! Har en fin liten samling med produkter nu...








Beställde till och med från deras brittiska hemsida med typ limited edition produkter, två Lemon Melt (som kommer räcka forever, så dryga!) och en badolja med violdoft. Jag som inte ens har ett badkar... Haha, men drömma om ett i framtiden kan man ju alltid! 


Fick med världens prov på Rub Rub Rub från butiken på Götgatan, generöst! Även upptäckt The Olive Branch som är perfekt även som handtvål, särskilt nu när höst och vinter kommer, då den är så mild och skonsam mot torra händer. 


I bakgrunden syns mina badbomber och bubbelbitar från Lush, som förhoppningsvis någon gång i framtiden kommer få simma i vatten. Nu har jag dem mest för de är så otroligt vackra och inspirerande i sin glasburk! I det stora guldpaketet finns ett Kosta Boda champagneglas jag fick i födelsedagspresent, ett av två.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar