måndag 20 april 2015

Sprider, spider, spider...


Så här såg det ut i söndags i Stockholm: soligt, varmt och vårigt! Dags för Ray Bans och inga jackor, jippee! 

Mötte upp Therese vid Stureplan och vi tog en fika på Espressohouse innan Therese skulle vidare på middag och jag mötte upp mamma och blev lite bortskämd... Hehe, alltid lika trevligt ;) 



Visst har mitt hår blivit långt?! Här hade jag ändå en dålig hårdag, men blev ändå kallad för vacker prinsessa av två främlingar i kön på Espressohouse när jag gick förbi, haha, made my day! 

Nu har jag rått bot på mina dåliga hårdagar! Favoritbalsamet inhandlat och favorit stylingprodukten likaså: 


American Cream balsam från Lush som doftar som en krämig vanilj- och jordgubbs milkshake! Uniq One stylingspray som är såååå bra! Gör mitt hår fogligt, antistatiskt och antiflygigt och värmeskyddar. Våren och den antågande sommaren till ära fick det bli med kokosdoft, mmmm! Och Rituals nya sommardoft Mandi Lulur som bodyscrub! Asså tror inte ni fattar hur gott jag doftar nu! Kommer sova som ett barn inatt, hehe. 

Det har ju också inhandlats nya stolar i lördags! Vi är så väldigt nöjda! Efter turer mellan Chilli, Mio, Ikea och Jysk ute i Barkaby blev det tillslut modellen Spider i vitt från Mio: 


Det blev väldigt fint här hemma och de passar in så bra! 

Nu ska vi snart nanna här hemma - båda helt slut efter jobb och träning idag. God natt! 






1 kommentar:

  1. Hej! jag måste bara fråga dig om den där mio spider stol för jag fick veta nyss att den där dynor sitter liksom fast på stolar? det går ej att ta av för att tvätta eller byta? :/ för har funderat på att skaffa en sådan. men vill var säker för det står inte mycket av information på hemsidan om dynor är fast på stolar eller är avtagbar.. :/
    det vore jätte snällt om du besvarar på min fråga :) :)
    mvh

    Rebecca
    du kan svara på min mail adress; rebecca_carlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera