torsdag 3 september 2015

Adidas, Casall, Nike

Spana in mina nya träningskläder jag beställt hem, hur snygga är de inte?! 




Särskilt kär är jag i mina nya träningstights från Stella McCartneys samarbete med Adidas, Stella Sport <3 



De sitter som en smäck och är så underbart sköna! Var självklart tvungen att ha de på gymmet igår och fota - sjukt snygg gymoutfit! 




Men nu måste jag seriöst hejda mig själv från att klicka hem och besöka butiker med sportutrustning - har senaste månaden köpt hela FYRA nya träningsoutfits... Och då menar jag inte fyra plagg, utan fyra hela set med träningskläder! Fast det är som jag skrivit i tidigare inlägg - snygga, sköna träningskläder som framhäver de bästa dragen hos en inspirerar en och får en att anstränga sig än hårdare, yay! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar