torsdag 5 maj 2016

Pre-view


På förmiddagen låg jag ute på vår balkong och solade en timme. Börjar bygga upp bränna igen, mycket från Australien försvann ju ganska snabbt men jag verkar ha pigmentet kvar för har verkligen blivit brun snabbt igen! Hur underbart är det inte att våren och värmen är här! Jag vet att jag skrev det typ igår, men det tåls att skrivas och sägas igen. Jag har plockat fram mina nya fina klänningar från Australien för att ge er en liten pre-view, samt andra saker jag inhandlat, både från Australien och på hemmaplan, inte minst heller det som var i påsarna från NK som jag köpte häromdagen. Har även inhandlat en del nya snygga läppstift, har fått dille på bruna nyanser just nu. Min favorit är den längst till höger på bilden nedan, jag har det även på mig på den sista bilden. Det kommer från Kiko i Mall of Scandinavia, likaså det i mitten. Det mörkaste längst till vänster är från Kat von D's kollektion och är matt, sitter superbt! I övrigt har jag varit på gymmet idag. Dags att komma igång igen på riktigt, blev ju inte så mycket tränande i Australien (även om vi gick jättemycket nästan varje dag) och sen har jag ju varit sjuk två vändor sedan jag kom hem (hann klämma in två gympass mellan förkylningarna, yay). Det är sjukt hur mycket man förlorar i ork på så kort tid, i styrka och uthållighet! Skakade i armar och ben både på passet i måndags och idag, helt sinnes. Försöker ta samma vikter som förut men har fått sänka vikter och repetitioner på vissa övningar. Ja ja, man kommer väl ikapp snart nog, bara att lassa på tyngre vecka för vecka! Har även spanat på nya gymkläder, vad tycker ni om toppen och byxorna på bilden nedan? Inte tillsammans dock, haha, blir lite för mycket av samma i en och samma outfit.

Today I sunbathed out on our balcony in the morning and after that I hit the gym. I know I wrote it before on the blog, but it's awesome that spring and the warmth finally has arrived! I brought out all my pretty, colorful dresses and new clothes to give you guys a pre-view. Some of it I bought in Australia and some locally in Stockholm after I got back home from the land downunder. Also I've bought some new lipsticks, I really got a thing right now for brown colors. My favourite is the one to the right in the picture below, the same one I'm wearing in the bottom most picture. My tan is starting to show again, I lost most of the color I got when I was in Australia after I got home so it's nice to see it's coming back and pretty fast too. Speaking of coming back. It's astonishing how much strenght and muscles I've lost over the few weeks! Didn't get to much training done in Australia (although we walked a LOT almost every day) and since we got back home about five or six weeks ago I've been sick two rounds (managed to squeeze in to gym sessions in between the different colds, yay). My body has been weakend, I can tell: my arms and legs were shaking like crazy at the gym sessions both monday and today! Oh well, the strenght and muscles will come back sure enough, just gotta keep adding weights every week! Been out looking for new gym clothes aswell, what do you think of the top and pants below? Not together thou, haha, too much going on in that outfit. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar