fredag 27 maj 2016

Snapshots from may


Älskade maj månad. Detta är nog min favorit månad på året, inte bara för att jag fyller år i maj. Det är ju under maj månad som alla träd och blommor slår ut på riktigt, när allt är som grönast och skönast, man får hoppet åter efter en lång vinter. Doften av syrener och nyklippt gräs är något av det bästa jag vet. Värmen kommer, fåglarna sjunger, hela sommaren ligger framför en och man kan forma framtiden som man vill! Dagarna blir längre och nätterna ljusare, mörkret allt längre bort. 
Här är några av mina snapshots från maj månad. Följ mig gärna på snapchat (mhaggstrom1) och instagram @maylinns för fler bilder. 

Beloved may. This month is probably my favourite one out of all of them, not only because my birthday happens to be in may. It's during the month of may all trees and flowers fully bloom, there's lush and green and life everywhere. The scent of the lilac and freshly mown grass are two of my favourite scents. Hope returns after a long, dark and cold winter. The warmth arrives, birds sing, the whole summer is ahead of you with the possibilities to shape the future. The days grow longer and the nights brighter, the darkness fails. 
Enjoy some of my snapshots from the month of may. Follow me on snapchat (mhaggstrom1) and instagram @maylinns for more pics. 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar