söndag 17 juli 2016

Confessions



God dag på er och hur mår ni? På min agenda idag står en träff med en av mina bästa vänner, Karro. Jag ska strax åka hem till henne och spana in hennes nyrenoverade lägenhet, är så förväntansfull! Karro är även hundvakt idag så förhoppningsvis får jag mysa lite med lilla Zero också! 
Så länge tänkte jag bjuda på lite udda fakta om mig själv, något som inom bloggvärlden kallas för "confessions". Hoppas ni gillar att jag bjuder lite på mig själv, kikar in här senare ikväll med en uppdatering från dagen! 


~~~~~


Jag har den dåliga vanan att alltid lyckas (misslyckas?) med att köpa byxor som är minst en storlek för stora. Tittar alltid skeptiskt på butiksbiträdena när dom säger "du borde ta en storlek mindre ändå" när jag står där och känner mig inklämd som en ballong i tighta jeans. Note to self: Ja, Malin, butiksbiträdet har här alltid rätt! 

Jag skulle vilja bli bättre på att använda highlighter när jag sminkar mig och lära mig konsten i countouring 

Jag har inte varit på gymmet på säkert en månad... 

Att lära mig fotografera bättre är något jag vill göra då jag de senaste månaderna upptäckt hur kul det är

Att bli bättre på att använda olika smycken är något jag skulle vilja. Använder i stort sett samma smycken varje dag trots att jag har en smärre guldgruva av smycken hemma 



// Hiya all and how are you today? On my agenda this Sunday is catching up with one of my best friends, Karro. I'm soon on my way to her place, she recently re-decorated the whole apartment so I'm quite excited to finally see how it turned out! She's also baby sitting a dog this weekend so hopefully there will be some snuggles with Zero. I'll check in here later to give you guys an update of how my day went. In the mean time I thought I'd share with you some odd and fun facts about myself, known as "confessions" within the blogging community. Hope you'll enjoy it! 


~~~~~

I have the bad habit of always managing to buy pants or jeans that are at least one size to big for me. I always look with skepticism at the saleswoman when saying "You should go down a size" and I'm standing there feeling as stiff as a baloon in the pair of jeans. Note to self: Yes, Malin, the sales person is in these cases always right! 

I would like to be better at using highlighter when putting my make-up on, aswell as learn how to countour my face

I haven't been to the gym for, like, a month or so... 

Learning to take better photos and mastering the art of photographing is something I want to do since I discovered over the past few months how much fun photography is

To wear different pieces of jewelry is something I need to better myself at. I pretty much use the same pieces of jewelry every day even though I have a smaller treasury at home




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar