lördag 9 juli 2016

Walking on stars ☆


God morgon på er! Först vill jag bara tacka alla er som skickade sms, ringde, kommenterade på instagram och här på bloggen efter mitt förra inlägg. Det betyder oerhört mycket med ert stöd. Olle är fortfarande djupt saknad och kommer för alltid vara så. För mig börjar dock sorgen lätta något efter de två dagar som passerat, tystnaden här på bloggen och övriga sociala medier har berott på att jag tagit mig tid att sörja. 
Livet måste ju ändå gå vidare så nu är jag tillbaka här på bloggen (älskar ju att blogga) och tänkte jag visa er bilderna av min outfit jag bar tidigare i veckan när jag träffade Hannah. 
Fullkomligen älskar mina sneakers från Jimmy Choo som jag köpte på NK's rea för två år sedan - hur lekfulla är dom inte! Blir så glad av att titta på dom, dom höjer verkligen vilken outfit som helst! Underbart också att det är stjärnor på undersidan av sulan, älskar't. 
Kan vi bara prata om min nya blå skjorta jag har på mig en stund?? Alltså, så underbar är den, så himla mjuk och skön och för att inte tala om sval och luftig! Filippa K är verkligen ett märke jag fått upp ögonen för senaste månaden - snacka kvalité, sköna material, unika plagg och för att inte tala om att de är anpassade för oss svenskars kroppar. Jag som har långa armar har ofta problem med att ärmarna på kläderna jag köper är lite för korta, detta gäller dock inte för Filippa K's kläder. Fram för mer mode och plagg från svenska och skandinaviska designers i min garderob framöver säger jag bara! 

Shirt - Filippa K // Leathershorts - vintage // Shoes - Jimmy Choo // Bag - Mulberry // Sunnies - RayBan

Good morning, guys! First of I just wanna say thank you to all of you who texted me, called me, commented on my instagram and here on the blog after my recent post. Your support means a great lot. Olle is still highly missed and will always be so. In my case the grief is starting to ease of a bit now since the last two days that passed. The silence here on the blog and the rest of my social media has been due to the fact that I've been grieving. 
Life has to go on eventually thou so now I'm back to blogging (one of my favourite things in Life to do) and thought I should show you guys some more of my outfit I wore a couple of days ago when I met up with Hannah. 
I totally adore my sneakers from Jimmy Choo that I got on the sale at NK two years ago. They are so playful and mood lifting, they quite can lift any outfit. Not to mention the pattern of stars on the sole - ooooh, how I love that detail! 
Now, can we just talk about my new blue shirt for awhile?? I mean, it's totally wonderful - so soft, light and airy, so cool. A brand I really got my eyes opened up to the past month or so is the Swedish designer brand Filippa K - talk about clothes with good quality! She makes items in the most comfortable materials, unique items, clean cuts and not to mention they're all adjusted to the body of us Sweeds. For example, I who have quite long arms often have the problem with that the arm lenght of a garment is to short for my own arms, while as Filippa K makes her clothes with longer arms. Yupp, I'll definately will invest in more clothing from scandinavian designers in the future! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar