lördag 23 juli 2016

Yellow off-shoulder sunshine dress


Goooood moooooorgon på er! Solen skiner, det ska bli 27 grader varmt och vi ska ut och åka båt och bada - sicken toppen lördag det kommer bli!
Sitter och äter frukost, är inne på kaffet nu. Satt ute på balkongen nyss men det är redan svinigt varmt, blev röd på armarna bara på 20 min och alldeles svettig - kom ihåg att smörja in er med solkräm idag om ni ska vara ute i solen vänner! :) 
Igår var jag på födelsedagskalas hos min storasyster. Som alltid när jag hänger med familjen i större sammanhang glömmer jag helt bort att fota. De enda bilder jag hann ta var när kalaset nästan var slut, på mina två små systersöner - den ena totallt däckad i ena soffan och den andra nästan däckad i den andra soffan, haha. Mina små hjärtan, oj vad jag älskar dom 
Därmed får detta inlägg istället bli ett om gårdagens outfit. Det blev så att jag bar min gula off-shoulder klänning som jag älskar, värmen till trots. Denna klänning är verkligen "it", får alltid så många komplimanger av såväl främlingar som av vänner och familj när jag när den. Så himla smickrande är den, älskar det. Från River Island, såg den på rean för ett tag sedan, finns även i en dusty pink nyans. 
När vi kom hem igen gick Pontus och jag på en liten promenad, såg solnedgången, men dessa bilder visar jag i ett annat inlägg. 
Ni får ha en himla trevlig lördag, fina ni! 


//Good morning you guys! The sun is shining here in Stockholm, the temperature will reach 27 degrees celsius today and me and Pontus are going on a boat ride with lots of tanning and bathing, love it! 
I sat out in the sun on the balcony eating my breakfast but it got way to hot - my arms got red in just 20 minutes ( and I already have a bit of color) so I had to go inside. Remember to use sunscreen if you gonna be out in the hot sun today lovelies! 
Yesterday me and Pontus went to my big sister for her birthday celebrations. As always when there's a big gathering with my family I forget to take photos and yesterday was no exception. The only two pics I managed to snap was on my nephwes - one knocken out on the one couch and the other one about to fall asleep on the other couch. My little seethearts, love them so much
Instead, here's a post with pics of me in my lovely yellow off-shoulder dress that I love. I always get loads of compliments when wearing this one, from both strangers as well as from friends and family. The dress is so flattering for the body. I got it at River Island and saw it on their sale a few weeks ago. It also comes in a dusty pink color. 
When we got back home, me and Pontus went out for a walk and watched the sunset. I'll show you those pics in another post. 
Have a nice Saturday my lovely readers! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar