onsdag 14 september 2016

Meet Roffe


Min nya kärlek heter Roffe och väger ungefär 1,5 kg och är helt bedårande söt! Igår var mamma och jag och hämtade hem mammas nya valp, äntligen! Som vi längtat. Roffe kommer bo hos mamma men jag kommer besöka honom (och mamma också såklart, haha) regelbundet och har också sagt till mamma att jag kommer hundnappa Roffe lite då och då. 
Roffe är blandras, hans pappa är dvärgtax och mamma i sin tur blandras av fem olika hundraser: chihuahua, malteser, dvärgschnauzer, dvärgpincher och yorkshire terrier. 
Längesedan jag såg något så bedårande och han är så mycket mindre än jag trodde! Uppfödaren menar på att han inte kommer väga mer än max 4,5 kilo som fullvuxen. Ni kommer få se mer av Roffe både här på bloggen och på min instagram (@maylinns) i framtiden! 


My new love is named Roffe, weighs about 1,5 kilo and is 10 weeks old - and incredibly adorable! Yesterday my mum and I went out to Nacka to bring home mum's new puppy. Roffe lives at my mum's apartment but I will visit him (and mum, of course, haha) often and have made it clear to mum that I will dognapp this little cutie from time to time. 
Have you ever seen such an adorable little face?! He's soooo tiny, according to the breeder he won't weigh over 4,5 kilos when grown up. He's a mixture between 6 different races such as dachshound, malteser and chihuahua to mention some. You'll see more of Roffe here on the blog and on my instagram page (@maylinns) from now on! 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar