onsdag 13 december 2017

That bold, happy color combo


God morgon, Onsdag! Hur mår ni? Jag har sovit ganska länge idag (09:45!) så känner mig lite piggare idag. 
STORT TACK till er alla som läste mitt blogginlägg igår angående att kämpa vidare när livet känns tungt! Jag kan inte i ord förklara hur mycket det faktiskt betyder att läsa era peppande ord och uppmuntranden! Faktiskt så blir jag rörd av att det finns människor där ute som aldrig mött mig och inte känner mig, som bryr sig och tar sig tid att läsa mina inlägg och lämnar så himla fina kommentarer. Hjärta på er - tack för att ni ger mig styrka! 
Nu till något helt annat, nämligen denna look! Jag är ju världens största fan av färgen orange (vilket säkert inte undgått er vid det här laget, ha!) och när jag för en vecka sedan typ såg en bild på instagram på den danska influencern Jeanette Madsen, bärandes en orange och grön outfit, bara visste jag att jag måste klä mig i samma underbara färgkombo! Så här ser ni min tolkning av den looken (scrolla ner för bild på Jeanette Madsens look som inspirerade mig, foto från instagram av @alexandrachalaud). 
Kappan är min mammas gamla, köpt på 1960-talet. Tänk vad man kan hitta i sina föräldrars gömmor och jag är sååå glad att min mamma aldrig gjorde sig av med denna kappa! 
Ha en härlig onsdag, fina ni!

Coat - my mum's old one / Dress (here worn as a top) - Zara (old) / Skirt - COS (in store now!) / Boots - & Other Stories / Bag - Mulberry / Bracelet - Hermés 

// Good morning, Wednesday! How are you guys doing today? Myself, I slept in (to 9:45 am!) so I feel at least a little bit more rested up today which is an amazing feeling! 
First off, I just want to thank all of you who read yesterdays blog post regarding my personal health struggle. It means so much to me that you guys take your time to read my post and that you furthermore leave the sweetest comments to cheer me up! And I can assure you - it truly helps! I feel so much love from you guys and so strenghtend today - thank you, thank you, thank you! 
Now, on to something entirely different - this look I'm wearing. 
As you guys know by now I love the color orange! It makes me so happy and make me feel more confident, assured and genuine when I wear it. 
About a week ago I saw a photo of the Danish influencer Jeanette Madsen wearing an outfit in orange and green - and I fell in love! I thought to myself, I have to try this! So, here is my interpretation of Jeanette's look (scroll down to see her original look, shot by @alexandrachalaud on instagram)! 
By the way, the coat I'm wearing is my mum's old one. She got it as a gift from her grandmother back in the 1960's. Imagine that! It's awesome when you find treasures in your parents closet and I'm so happy my mum didn't get rid of this coat.
Have a wonderful Wednesday, my dears! 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar