fredag 2 mars 2018

Photo shoot in black and orange


Innan ovädret "the beast from the east" slog till fotade jag och Daniel denna outfit nära kontoret. Som ni vet älskar jag färg och är inte överförtjust i att bära svart. Det går dock inte att komma ifrån att svart är en väldigt praktisk färg som buren rätt ger ett intryck av hög integritet. Jag fick en svart dunjacka av min storasyster härom veckan så min motvillighet till färgen svart till trots tackar jag inte nej till en värmande jacka i kalla tider. Tack Sanna! 
Men - jag är ju som ni också vet allt för personlig stil! För att göra den annars så svarta, lätt anonyma looken till en som är mer mig adderade jag kläder och accessoarer i min signumfärg orange! Våga stå ut från mängden! säger jag bara. 
Nu vill jag önska er en trevlig fredag och en fin helg! 

Jacket - Flash / Skirt - COS / Stockings - Åhléns / Velvet over knee boots - & Other Stories / Bag - Mulberry / Bracelet - Hermés 

// Before the beast from the east hit us, me and Daniel shot this look of mine outside close to the office. As you all know I love colors and am not a very big fan of wearing black. Non the less, it's inevitable that black is a very practical color and styled in the right way I believe it ooze integrity. I recently got a black down jacket from my sister and who am I to turn down a warm jacket in cold weather! Thank you, Sanna! 
But, as you know, I'm aaaaall about personal style. To make this otherwise pretty much black and pretty anonymous outfit more "me" I added a skirt and accessories in my signum color - orange! Dare to stand out from the crowd, I'm telling you! 
Now, I hope you have a cosy Friday and enjoy your weekend! 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar