fredag 4 maj 2018

Happiest in summer clothing


Photographer: Daniel Gual, www.gual.se

Dessa bilder tog Daniel på mig för ungefär två veckor sedan när sommarvärmen plötsligt slog till. Det har varit så fullt upp på praktiken för vi hållit på att flytta till en ny studio - nu är vi äntligen på plats! - därför har jag inte kunnat visa er dessa bilder tidigare. 
Gissa hur exalterad jag är över att värmen äntligen kommer tillbaka nu till helgen! 
Jag är en sann sommarflicka och trivs allra bäst under sommaren när man kan gå barbent i klänning. Så är jag ju född i slutet av maj månad, det kanske beror på det? Har suttit och scrollat genom webbshoppar på jakt efter nya sommarklänningar, får se om jag kan hålla mig fram till min födelsedag den 28:e - he he... 
Idag följde jag med Daniel på en plåtning ute hos kund för första gången, det var kul! Ett enklare uppdrag hos ett företag som ville ha nya porträttbilder till sin business. Efter det åkte vi tillbaka till studion där det blev någon timmes arbete med sociala medier innan det var dags för mig att rulla hemåt. 
Tog med vovven på en långpromenad, knatade till djuraffären vid Fridhemsplan och köpte honom lite mat och annat roligt. Nu är jag helt slut och ska vila mig, det blir nog en lugn och skön hemmakväll.
I övrigt har jag inte så mycket planer för helgen annat än att njuta av det fina vädret, sen får vi se! 
Ha en trevlig helg på er! 

Jacket - By Malene Birger / Silk scarf - bought in Cambodia / Dress - old and the label is gone! (one of my fave dresses, think it's almost 10 years old) / Shoes - Chloé / Bag - Mulberry 

// These photos were taken about two weeks ago by Daniel but I didn't get them until yesterday so I haven't been able to show them to you guys before. It's been pretty hectic the past few weeks over at my internship place, we've been moving to a new photo studio and now we're finally all settled in! 
Today I got to tag along with Daniel on one of his photo sessions at a client's office - very interesting and educational, I enjoyed it! 
Once we were done we headed back to the studio and I worked with social media for an hour or so before it was time for me to get back home. 
I took the pup on a long walk up to the pet store at Fridhemsplan. Got him some new food and other stuff he likes. Now I'm exhausted, ha! So it'll probably be a quiet evening at home, just staying in. 
Currently, I don't have any specific plans for the weekend other than enjoying the beautiful weather. I'm a true summer girl - I love summer and warmth above all seasons. Maybe because I'm born in late May? Anyhow, you might just guess how excited I am about the weather turning back to sunshine and warmth this weekend! 
I've been scrolling through different webshops, looking at new summer dresses. Let's see if I'm able to keep my money in the bank account until the 28th when it's my birthday, he he... 
So, I wanna wish all of you guys a lovely Friday and a happy weekend! 
Xx





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar